Lancering campagne: "Nederlands leren, simple comme bonjour"

14 juni 2013

Lancering campagne: "Nederlands leren, simple comme bonjour"

 

De provincie Vlaams-Brabant start een campagne om anderstaligen in de Vlaamse Rand rond Brussel aan te sporen lessen Nederlands te volgen. De slogan van de campagne is ‘Nederlands leren, simple comme bonjour-Nederlands leren, a piece of cake’.

‘Blikvanger van de campagne zijn broodzakken en plastiek zakjes met de boodschap. Deze zakjes zullen in een 40-tal gemeenten via bakkers en kruideniers verspreid worden. Anderstalige doelgroepen worden via verschillende kanalen op een positieve manier benaderd om kennis te maken met het uitgebreide aanbod aan taalcursussen Nederlands’, zegt Tom Dehaene, gedeputeerde voor het Vlaams karakter.

De campagne wordt gevoerd in samenwerking met vzw de Rand en Het Huis van het Nederlands.

 

Tags: 

Tweets

Laatste foto's

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte, schrijf je in voor mijn nieuwsbrief.